niedziela, 24 sierpnia 2014

Andreas Goldberger



Z wymiany. :)

Hejo hej!

Powróciłam! :D Poprzychodziły do mnie jakieś autografy, w większości powtórki, ale jednak nie mogę żyć bez bloga. Miałam dodać coś dopiero we wrześniu, jednak chęci zwyciężyły. :D Będę dodawać wszystkie autografy jakie udało mi się zebrać. :) 

Na dziś przygotowałam autograf Andreas Goldbergera. Austriacki skoczek, którego większość powinna kojarzyć. Ma on na swoim koncie dużo osiągnięć, m.in. dwa brązowe medale olimpijskie, 3 razy zdobył Puchar Świata, puchar Lotów, 2 razy zwyciężał TCS, zwycięza LGP. Jako pierwszy skoczek w historii oddał skok na ponad 200 metrów, ale go nie ustał. Obecnie jest na "emeryturze" i jest komentatorem austriackiej stacji. / (c) wikipedia /
Mieć autograf tego skoczka w kolekcji to naprawdę coś. :) Autograf co prawda z wymiany, ale mam nadzieję, że niedługo będę mieć okazję i wyślę do niego prośbę. 

W ostatnich dniach pracowałam nad wyglądem bloga, nad uzupełnianiem stron oraz aktualizowaniem postów.  
Zapraszam do obejrzenia nowych autografów w postach:

Manuel Fettner (nowa karta ze zdjeciami  pamiętnego dnia na MŚ w Predazzo, gdzie udało mu się dojechać na jednej narcie do bezpiecznej linii. :D )
Seria Olimpijska - autograf Jana Ziobry.

Zapraszam również do zakładki WYMIANA w której znajdziecie sporo nowych autografów, m.in nowa karta Stefana Krafta i olimpijska Janka Ziobry :)
Jakby ktoś był zainteresowany to pisać! 

Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek!! :))


19 komentarzy:

  1. Gratuluję :D Fajnie, że wróciłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Grtuluję :) Dobrze, że wróciłaś, uwielbiam czytać twojego bloga! :D Zapraszam do mnie: grafypati.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Fajnie, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłaś ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) serdecznie gratuluję :) również czekam na jego odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Mnie póki co Goldi nie odpisał, choć wysłałem prośbę dobre kilka miesięcy temu.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje ;) dodaje do polecanych :) autografy-julkensa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć !
    Chciałam Cie zaprosić na mój blog na, którym to znajdziesz między innymi kolekcję moich autografów. Jeśli chcesz możemy się informować o nowych postach, dodać do linków i obserwować swoje blogi. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zapraszam do mnie:
    http://autografyilony.blogspot.com/2014/11/143-mateusz-szwoch.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Gatuluję Ci tylu autografów. Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do linek. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)