czwartek, 6 lutego 2014

Jan Ziobro





Wysłane: 30.12.13
Otrzymane: 03.02.14


Wysłane: 11.02.14
Otrzymane: 15.04.14


Osobiście: LGP Wisła 2013



Osobiście: LGP Wisła 2014 

Witajcie.

Już jutro IO. Szybko zleciało. Teraz pozostało trzymać kciuki za naszych reprezentantów!
W poniedziałek przyszły do mnie dwa listy i od tamtego czasu cisza. Jutro wybieram się na pocztę wysłać kolejne prośby, więc mam nadzieję, że niedługo coś będzie. To takie wspaniałe uczucie, otwierasz skrzynkę a tam tyle listów do Ciebie. :D
W dzisiejszym poście podzielę się z Wami jednym autografem od eve-nementów. Chodzi o Jana Ziobrę.

Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam, że wszystkie 4 autografy od eve-nementów są z dedykacją! Nawet nie potrafię opisać tej radości, gdy otworzyłam kopertę xD chociaż przyznam szczerze, że gdy czytałam na innych blogach, że list otrzymali po 2 tygodniach straciłam wiarę w to, że w ogóle przyjdzie, a tu taka niespodzianka. Boże, aż teraz mnie nosi ze szczęścia. :D
I mam takie pytanie. Czy też macie problem z kupieniem kuponów IRC?
U mnie w mieście nie ma, kobiety niewiedzą co to jest. Z tej desperacji poprosiłam kuzynkę w WARSZAWIE, żeby mi kupiła, nie ma też... We Wrocławiu na poczcie głównej też nie ma. Żal, ból i rozpacz. Znalazłam adres niemieckiego skoczka, którego też bardzo lubię, chciałam napisać prośbę i wysłać, ale trzeba dołączyć kupon IRC. I jak na razie moje marzenie legło w gruzach. Eh..
To tyle ględzenia, pozdrawiam!:)

Przypominam, że mam na wymianę autograf Stefana Huli. Jeśli ktoś jest zainteresowany, e-mail lub gg podane w zakładce "wymiana"

7 komentarzy:

  1. Tak, ruszyłem swoją rodzinę w większych miastach i na razie nie ma. U mnie na głównej poczcie było tylko 8 i więcej nie ma w całym powiecie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! ;D Też niedawno dostałam autografy od naszych Eve-nementów ;) Czekałaś dłużej, bo poprosiłaś o zdjęcia z dedykacją ;)
    Wszędzie chyba jest problem z kuponami. U mnie na poczcie pani wiedziała o co chodzi, ale niestety ich nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Co do kuponow to hmm mi sie udalo kupic choc jak Pani poszla szukac to jej z dobre 10min nie bylo :D mysle ze jedynie na tych glownych pocztach powinni je miec, choc dziwi mnie ze w miastach ktore wypisalas sa zdecydowanie wieksze od mojego to jednak tych kuponow nie mieli, ale nie ma co sie poddawac moze a noz widelec sie uda zakupic tylko jak cos to nie mow ze chce kupon IRC bo wtedy najczesciej nie wiedza co to jest :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje!!! A kuponów u mnie nie ma ale wysyłam euro albo dolary

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Również czekam na jego autograf ;) A co do kuponów to ja czekam 7 miesięcy i nadal nic...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)