poniedziałek, 10 lutego 2014

Kamil Stoch II



Wysłane: 30.12.13
Otrzymane: 03.02.14

Witajcie!
Boże, cóż za emocje wczoraj, dziś. Kamil Stoch Mistrzem Olimpijskim! Normalnie aż chce się żyć. Czy tylko mnie roznosi ze szczęścia jeszcze dziś? xD Wczoraj łezka, dziś łezka. Skromnie mówiąc, byłam pewna tego, że Kamil zdobędzie złoto. Tak bardzo miłe uczucie gdy sobie o tym pomyślę. 4 najważniejsza data w moim życiu związana z Kamilem. :3




Boże, no aż mną telepie jeszcze ze szczęścia. :D I jestem pewna, że te Igrzyska od początku do końca będą dla nas bardzo szczęśliwe!
Pozdrawiam! 

P.S. MAM NA WYMIANĘ AUTOGRAF MAĆKA KOTA. KTOŚ ZAINTERESOWANY?

6 komentarzy:

  1. Teraz jest to bardzo ważny autograf! :)
    Szczęśliwi Ci co go posiadają! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak te igrzyska zaczely sie dla Nas bardzo pieknie i oby tak trwaly az do ich konca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny konkurs, fantastyczne skoki. Trofeum w pełni zasłużone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje dla Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne Gratulacje! Mam nadzieję, że Kamil zdobędzie drugi medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, trzymam kciuki za jutrzejszy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)