sobota, 15 lutego 2014

Maciej Kot.





Wysłane: 13.01.14
Otrzymane: 10.02.14
Dedykacja na odwrocie.



Otrzymane: 21.01.14


Otrzymane: 21.01.14


Osobiście: LGP Wisła 2013

Witajcie!
3 złoty medal IO dla Polski! Coś wspaniałego. Może jeszcze dziś uda się wywalczyć 4? Zobaczymy.
Bohaterem dzisiejszego postu jest Maciej Kot.





Mam dwa autografy Maćka, jeden leci na wymianę, więc jeśli jest ktoś chętny, proszę o kontakt.

Wypchanych!:)


KAMIL STOCH PODWÓJNYM MISTRZEM OLIMPIJSKIM 2014!!!!!! COŚ WSPANIAŁEGO! ZDECYDOWANIE ZASŁUŻONE ZŁOTO!!! CZAPKI Z GŁÓW DLA KAMILA!!! UCZUCIE NIE DO OPISANIA!! ŁZY SZCZEŚCIA SAME CISNĄ SIĘ DO OCZU!!!
<33

4 komentarze:

  1. Gratuluję! również posiadam tę kartę z autografem ;)
    na Twoim blogu jestem chyba pierwszy raz i bardzo mi się podoba! oczywiście dodałam cię do mojej listy polecanych blogów ;) zapraszam: http://autografyteczazbierane.blogspot.com/ Trzymam kciuki za naszych skoczków!
    Pozdrawiam :)
    PS Konkurs jest fajnym pomysłem na 18-nastkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! i chętnie wezmę udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! ;) Świetny pomysł z tym konkursem na twoje 18-ste urodziny :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)