czwartek, 15 maja 2014

Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Maciej Kot, Jan Ziobro






Wysłane: 29.03.14
                 03.04.14
Otrzymane: 28.04.14
                 12.05.14
Wysłane: 06.08.14
Otrzymane: 18.08.14

Hej! :)

Przed Wami dziś 30 post na tym oto blogu, więc postanowiłam dodać kolekcję olimpijską naszej kadry, którą posiadam i jest dla mnie bardzo cenna. Najcenniejszy jest chyba autograf Kamila<3 haha. Bardzo się cieszę, że je posiadam i mam nadzieję, że zbiorę wszystkie karty z tej serii. :D Autograf Kamila i Dawida otrzymałam od napisania do Eve-nement Team, a Maćka pisząc do samego Maćka. Przyznam, że do Maćka napisałam aby sprawdzić czy też otrzymam podrobiony podpis, ale wygląda na to, że dostałam oryginał. :) super. :D 
Jutro idę na pocztę i wysyłam listy do Norwegów, mam nadzieję, że już jutro poczta będzie czynna normalnie, bo niestety od 2 dni była jakaś awaria i mam opóźnienie, grr! -.-zawsze wiatr w oczy :D 

No to na koniec chciałam podziękować jeszcze za tyle odwiedzin i przypomnieć o wymianach :D

Pozdrawiam i wypchanych skrzynek! :)

15 komentarzy:

  1. Uwieeelbiam skoki!
    Gratuluję świetnych grafów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te olimpijskie kartki!
    Wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te kartki :) Gratuluję. Ja jak na razie mam z tej serii podpis Dawida i Maćka. Jeszcze raz gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie tez poluje na karty olimpijskie - mam na razie jedną :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ja też bardzo lubię tą serię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, uwielbiam tą serią :) mam Maćka i Janka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, o co chodzi z podrobionym podpisem Macka? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre osoby dostały podpis Maćka różniący się od tego co składa zawsze i były domysły, że to ktoś podpisuje za niego. :P ale na szczęście to jednorazowa akcja. :D

      Usuń
  8. Serdeczne gratulacje! Super seria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog, dodaję do ulubionych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. SKOKInews.com - Skoki narciarskie - Nasza i Wasza Pasja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)