poniedziałek, 12 maja 2014

Łukasz Rutkowski



Wysłane: 13.01.14
Otrzymane: 12.05.14

Witajcie! :)

Dziś przedstawiam Wam autograf Łukasza Rutkowskiego - polskiego skoczka narciarskiego, reprezentanta Polski i klubu TS Wisła Zakopane. Szczególne osiągnięcia tego skoczka są przedstawione na tyle karty, choć w Pucharze Kontynentalnym zajął dopiero 146 miejsce. Jednak osobiście lubię tego skoczka, więc postanowiłam napisać - w tym momencie jest to autograf na który czekałam najdłużej, aż już zwątpiłam czy w ogóle do mnie przyjdzie, a tu taka niespodzianka i w dodatku dedykacja :D. 
Uważam, że każdy kto interesuje się tym sportem powinien mieć autograf Łukasza w swojej kolekcji. Z racji tego, że w swojej kolekcji mam 3 podpisy Łukasza - 2 idą na wymianę.
Jakby ktoś był zainteresowany autografem to zapraszam do zakładki "wymiana" aby zobaczyć jak autograf wygląda. :) No i jeszcze autograf Stefana Huli na wymianę.

Pozdrawiam i wypchanych skrzynek! :3

11 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)