poniedziałek, 5 maja 2014

Polski Związek Narciarski



Wysłane: 17.03.14
Otrzymane: 02.05.14

Hej, haj, heloł. :D

Dziś przedstawiam Wam autograf, a w sumie autografy, które otrzymałam od PZN. Na karcie znajdują się podpisy: Kamila Stocha, Stefana Huli, Łukasza Rutkowskiego, Macieja Kota, Krzysztofa Miętusa oraz Dawida Kubackiego. W liście otrzymałam również autograf Dawida z olimpijskiej serii, który już został "wydany" na wymianę. :D Nie prosiłam o jakiś szczególny autograf, więc jestem zadowolona :) Warto do nich napisać. :P 
I chciałabym bardzo, bardzo podziękować za 10 tyś. odwiedzin! Aż jestem w szoku. :D
A no i, Stefan Hula na wymianę. :D 

Pozdrawiam i życze wypchanych skrzynek! :)

11 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)