piątek, 2 maja 2014

Martin Koch



Wysłane: 03.04.14
Otrzymane: 14.04.14


Z wymiany.


Heej! :D

Już drugi dzień majówki, szybko zleciało. Niestety, na całe szczęście do szkoły dopiero w czwartek, bo matury :3 A jak tam u Was, jakieś autografy? :D 
Do mnie dziś przyszły dwa, o jednym kompletnie zapomniałam, że wysłałam i takie zdziwko - list z Warszawy? xD Zdecydowanie na ten autograf czekałam najdłużej, ale o tym kiedy indziej :D 
Katuje Was teraz podpisami z AZN, ale przyznam, że ta karta Martina bardzo mi się podoba i po prostu musiałam ją dodać. :D Dobra, to tyle wypchanych skrzynek. :*

Ogłoszenia:
- Mam na wymianę autograf Stefana Huli ,więcej w zakładce wymiana.
- Myślę nad zmienieniem wystroju bloga. Zmienić czy zostawić? xD


14 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)