niedziela, 25 maja 2014

Thomas Diethart (II)




Wysłane: 17.03.14
Otrzymane: 23.04.14

Witajcie! :D
Ranyy, jak dawno mnie tutaj nie było. No, ale koniec roku szkolnego się zbliża, oceny trzeba poprawiać, masakra..  Jak już wyjdę na prostą postaram się dodawać posty regularnie. :D
Dziś po raz drugi na moim blogu podpis Thomasa, plany miałam inne, ale skaner odmówił posłuszeństwa, a to jedyny autograf, którego nie wstawiałam, a był zeskanowany. 
Nie widziałam jeszcze na żadnym blogu takiej karty, a mi się ona bardzo podoba. :D 
Pisałam do Thomasa na adres, który jest na jego oficjalnym fb. Cieszę się również, że jest z dedykacją, ale chyba napisał moje imię w wersji męskiej. :D ale i tak super. :D

No i wszystkiego najlepszego dla Kamila Stocha! :3 

Wypchanych skrzynek, pozdrawiam! :)

11 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)