poniedziałek, 9 czerwca 2014

Vincent Descombes Sevoie





Wysłane: 22.04.14
Otrzymane: 09.06.14

Osobiście Wisła LGP 2013


Hej! :D

Na początek chciałam Was strasznie przeprosić, ale od zaliczenia polskiego zależy mój wyjazd do Wisły, więc chyba sami rozumiecie... W sumie to całe moje życie zależy od polskiego, tak to jest jak opierdziela przez rok, a później ból i zaliczanie. -.- Trzymajcie kciuki :D
I ogólnie chciałam podziękować za tyle wyświetleń, komentarzy :) Zaraz nadrobię wszystkie zaległości związane z blogiem i już powoli wracam do systematyczności ;) 
I muszę się pochwalić... Właśnie dziś została przekroczona 100 autografów w mojej kolekcji. :3 Super uczucie. :D a bohaterem dzisiejszej notki jest Vincent, którego autograf otrzymałam dziś:


Vincent Descombes Sevoie (ur. 9 stycznia 1984 w Chamonix) – francuski skoczek narciarski.Jest zawodnikiem klubu  Les Houches. Swój debiut w narciarskim Pucharze Świata zaliczył w marcu 2006 roku w norweskim Lillehammer i około dziewięć miesięcy później, także w Lillehammer, zdobył swoje pierwsze punkty. Jego rekord życiowy, a także rekord Francji to 225 metrów, które uzyskał podczas anulowanej serii Mistrzostw Świata w Lotach Narciarskich 2012 na skoczni Vikersundbakken w dniu 24 lutego 2012.  Vincent Descombes uprawiał także kombinację norweską. W Pucharze Świata w sezonie 2013/2014 zajął 68 miejsce. 

(c) WIKIPEDIA

Zapraszam do zakładki wymiana, dodany nowy autograf - Krzysztofa Bieguna z serii fischer. 

Pozdrawiam i wypchanych skrzynek!

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)