niedziela, 16 marca 2014

Stefan Hula


Wysłane: 31.12.13
Otrzymane: 03.02.14



Wysłane: 11.02.14
Otrzymane: 15.04.14

Wysłane: 26.05.14
Otrzymane: 10.07.14



Osobiście LGP Wisła 2013

Osobiście LGP Wisła 2014


Hej!
MŚ w lotach nie tak miały wyglądać. :c Szczerze mówiąc obeszłoby się bez tego całego cyrku. Mam nadzieję, że dziś jak będą chcieli odwołać to zrobią od razu, a nie co 15 minut zmiana decyzji. 
Ostatnio u mnie w skrzynce cisza, ale jutro wysyłam 11 listów, więc mam nadzieję, że coś przyjdzie. <3

Wypchanych ! :3

8 komentarzy:

  1. Gratuluję!! ;)

    Właśnie się zastanawiam, po co to całe przekładanie. Przecież na pewno dobrze wiedzieli, że i tak konkurs się nie odbędzie, a tylko trzymali nas w niepewności -.- :D
    11 listów, wow! :D Widzę, że wena Cię nie opuszcza :D.

    Życzę wypchanej skrzyneczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że szykuje się spora porcja nowych zdobyczy. Oczywiście składam gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję autografu! :)
    Mieli nadzieję, że się uda... chociaż dla tych kibiców co przyjechali z całego świata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, Świetny graf!
    Dodaję i zapraszam do mnie http://autografki-ewki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)