wtorek, 25 marca 2014

Łukasz Szczurek



Wysłane: 21.02.14
Otrzymane: 24.03.14

Cześć i czołem!
Na wstępie tak chciałabym przeprosić, że dodaję post dopiero po tygodniu, ale miałam strasznie dużo nauki no i w między czasie zdarzyło się zebranie w szkole... :D ale już wszystko myślę, że wróci do normy. :)
No i niestety sezon się zakończył. Szkoda, ale wielkim Mistrzom należy się odpoczynek. Ten sezon naprawdę był świetny w wykonaniu Polaków i domyślam się, że zostanie w pamięci wielu ludziom. Mi na pewno, w końcu nie codziennie lecą łzy podczas odbierania Kryształowej Kuli przez Polaka. :D

Jak pewnie zdążyliście zauważyć dziś autograf nie od skoczka, ale od biathlonisty - Łukasza Szczurka. Przyda się trochę różnorodności. Bardzo się cieszę, że posiadam jego autograf, jest w dodatku z dedykacją z czego cieszę się jeszcze bardziej. xD I ta karta strasznie mi się podoba, no świetne zdjęcie. :D czuję się spełniona. :D

No i jeszcze nie wiedziałam, że tak błyskawicznie można dostać odpowiedź, otóż wysłałam w zeszły poniedziałek 11 listów, z czego jeden przyszedł mi już w piątek.O.o wow. :D ok, koniec, bo pewnie nie chce się Wam tego czytać. :D 
Jeszcze ogłoszenia parafialne:
1. Bardzo jest mi miło i dziękuję za każde odwiedziny, z tego co widzę, niedługo wybije juz 6.000! 
2. Oddam w dobre ręce karty piłkarzy. (LINK) jak ktoś zainteresowany - email. 

Wypchanych skrzynek! 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję!! :)

    A w ogóle jestem obrażona bo masz ładniejszą kartę... :D Koniec sezonu piękny, szkoda jednak że tak szybko ;<

    Tobie też życzę wypchanej skrzynki no i tych 6,000! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i widzę, że kupiłaś BravoSport. Dawniej zbierałem te karty jak głupi i mam całe pudełko z butów nimi zapełnione (około 1000 kart z kilku lat zbierania) :) Teraz kolekcjonuję coś lepszego, czyli autografy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :) ja własnie dzisiaj dostałem od Łukasza autograf :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hej za ile chcesz Falcao?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! i zapraszam do mnie http://autografykim.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)