wtorek, 11 marca 2014

Karl Geiger



Wysłane: 11.02.14
Otrzymane: 10.03.14

WYMARZONY


Osobiście: LGP Wisła 2013


Witajcie! 
Przed Wami autograf Karla Geigera! Jak najbardziej wymarzony. Wczorajsza radość po otworzeniu koperty - bezcenna. :D Po zobaczeniu dedykacji - jeszcze większa. :D To jest drugi autograf Karla jaki posiadam, pierwszy udało mi się zdobyć osobiście. No i jest to 60 autograf w mojej kolekcji! Jak miło się złożyło. :D
Wczoraj również otrzymałam wyczekiwaną biografię Svena Hannawalda. Powiem wam, że jest świetna. Już ją przeczytałam i coś czuję, że zabiorę się za 2 raz. :D Naprawdę, jeśli ktoś się waha czy kupić czy nie niech się nie zastanawia! :D
Już w czwartek loty, nooooo w końcu. No i muszę się spiąć i pisać kolejne prośby i wysłać listy, bo cisza ostatnio. :(

Wypchanych skrzyneczek! :3

10 komentarzy:

  1. gratuluję ! :) chyba źle datę napisałaś, wysłałaś 11 lutego a otrzymałaś 10 lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Również polecam biografię Hannawalda. Wczoraj do mnie przyszła i stwierdzam, że miło się ją czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!! ;)

    Jest dedykacja, cudnie *.* Mam nadzieję, że mi również się uda :D
    A biografię Svena chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! również posiadam autograf Karla ^_^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)