niedziela, 9 marca 2014

Evelyn Insam


Wymiana z Patrycją.


Cześć. :D
Dziś prezentuje Wam autograf włoskiej skoczkini Evelyn Insam, zdobywczyni 5 miejsca na IO. Jest to pierwszy autograf skoczkini w mojej kolekcji dlatego bardzo się cieszę i dziękuję Patrycji za wymianę! :)
Mam nadzieję, że w tym tygodniu przyjdzie do mnie jakiś autograf i biografia Svena Hannawalda <3
A co do skoków, wczorajszych i dzisiejszych... Czy tylko mi poleciały łzy po tym jak Fannemel się wywrócił? xD dopiero tak zareagowałam na powtórce, a na żywo reakcja = słowo na k. XD dziś to samo jak Kamil zleciał z tak dużej wysokości, Boże. ;d mam nadzieję, że nie tylko ja tak wszystko przezywam. :D
Gratulacje dla Kaarla Nurmsalu, który dziś zakończył zawody na 6 miejscu! No! :D Ale tez przykro czytać, że Ci najlepsi skoczkowie albo kończą sezony, albo w ogóle już karierę... :(

Eh, koniec paplaliny. :D 
Wypchanych skrzyneczek! :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję!! ;)

    Nie tylko Ty tak przeżywasz, ja tam zawsze się wczuwam w każdy konkurs :D A przy każdym upadku serce mi się łamie (choć, nie wiem, czy przy upadku jednego ze skoczków zareagowałabym jakkolwiek.. :D).

    Tobie też wypchanej skrzynki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! też wysłałam no niej list czy email już nie pamiętam :)

    Autografy Juki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Evelyn jest niesamowita - jest jedną z moich ulubionych skoczkiń. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) Wysłałam ostatnio do niej prośbę więc teraz czekam cierpliwie i na jej autograf i również na biografię Svena ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)