czwartek, 10 lipca 2014

Manuel Poppinger




Z wymiany z Jagodą. :)

Manuel Poppinger (ur. 19 maja 1989 w Innsbrucku) − austriacki skoczek narciarski, zawodnik 
klubu SV Innsbruck Bergisel.
(c) wikipedia
Witajcie! :)

Dziś autograf, który posiadam dzięki wymianie z Jagodą, za co bardzo jej dziękuję i serdecznie pozdrawiam! :D 
W końcu dzisiaj przyszły do mnie jakieś autografy, pierwszy raz od 2-3 (?) tyg.. Masakra. Przyszła też obudowa z Kamilem. Prezentuje się tak:


Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona! :D Także polecam -> decoskins.pl :)!!


+ Zapraszam do zakładki wymiana, dodałam nowe autografy. Jakby ktoś był zainteresowany, pisać na email. 
+ Zapraszam również do nowej zakładki "Rilax" :D Wszystko tam jest opisane, mam nadzieję, że się spodoba, piszcie opinię. 
Wypchanych skrzynek! :)




17 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) +cudowna obudowa ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, a obudowa jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej *-* ale śliczna obudowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile czekałas na wysyłkę?
    to jest naklejka czy obudowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam w poniedziałek, przyszło w czwartek. W srode napisali, że wysłali, więc bardzo krótko czekałam :) to jest obudowa. Bardzo dobrze zrobiona, plastikowa. :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, niestety ja widzę na tej stronie tylko naklejki :/

      Usuń
    3. ahh. bo ja sama sobie zaprojektowałam tą obudowę. wchodzisz w kreatora, wysyłasz zdjęcie, ustawiasz jak chcesz na obudowie, zaznaczasz czy chcesz matowe czy błyszczące i gotowe! :)

      Usuń
    4. A to to ja wiem :D ale dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    5. Ale tam są chyba tylko same obudowy.

      Usuń
  5. gratuluję :) śliczna obudowa *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D fajna ta obudowa :D niestety ja mam za stary telefon na takie cuda xd

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy na Samsung galaxy gio też można takie cudeńka? Muszę koniecznie wypróbować....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)