poniedziałek, 7 lipca 2014

Łukasz Kruczek




Wysłane: 11.02.14
Otrzymane: 15.04.14



Otrzymane: 21.01.14

Łukasz Paweł Kruczek – polski trener skoków narciarskich, skoczek narciarski, czterokrotny indywidualny mistrz uniwersjady, mistrz Polski w skokach narciarskich. Od 28 marca 2008 trener reprezentacji Polski w skokach narciarskich.


Witajcie! :)
Ale dziś masakrycznie gorąco.. aż nic się nie chce robić :/ Dzisiaj autograf Łukasza Kruczka, jeden otrzymałam od Evenement Team, a drugi już nie pamiętam. :D 
Dokonałam dziś również zakupu zycia - obudowa na telefon z Kamilem Stochem. Nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie. :D 
I niestety wyczuwam napływ sezonowców na lgp.. przykre.. No i w ogóle zmieniłam wygląd bloga, ale coś jeszcze mi nie pasuje, więc chyba muszę znowu przysiąść i pozmieniać. Pracuję tez nad nową zakładką, niedługo wielkie otwarcie :D:D

Gratulacje dla Polaków za dobre miejsca w PK! Dobre rozpoczęcie :)

Wypchanych skrzynek! I żeby temperatura trochę spadła...

Aktualizacja postu - Piotr Żyła


10 komentarzy:

  1. Gratulacje ! zmiana wyglądu bloga na lepsze , podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! :)) wygląd bloga podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jakiej stronie kupiłaś tą obudowe i na jaki telefon jest dostepna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. decoskins.pl
      Iphon 4,4s,5,5c
      Samsung Galaxy Note 2
      Samsung Galaxy Note 3
      Samsung Galaxy S3
      Samusng Galaxy S4
      Sony Xperia Z
      Sony Xperia Z1.

      Usuń
    2. Dzięki! a ile zapłaciłaś jeśli można wiedzieć?

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)