poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Thomas Diethart


Wysłane: 03.04.14
Otrzymane: 14.04.14

WYMARZONY

Witajcie! :D 
No w końcu normalnie wszystko działa, aż chce się pracować na komputerze. Plany co do postu były zupełnie inne, ale zaskoczyła mnie dziś przesyłka od AZN, więc postanowiłam dodać wymarzony autografik. :3 Jestem tam tak bardzo zadowolona, że no omg. :D 
Bezdyskusyjnie Związek Austriacki zasługuje na pochwałę! Nie dość, że wysyłają w ekspresowym tempie to jeszcze jak się wyśle za małą kopertę to wycinają adres i naklejają na swoją no i co najlepsze nie trzeba IRC. Dostałam autografy o które prosiłam, a nawet i mam jeden nieproszony... xD ale niech już sobie będzie. Poprzednim razem napisali, żebym napisała ponownie za miesiąc, dwa tak też uczyniłam i się nie zawiodłam.:D
No i w ogóle jak wiadomo Pointner już nie jest trenerem Austriaków i jak myślicie jak to będzie? Ja osobiście myślę, że dobrze się stało,a Kuttin da radę.

Z tej okazji mam na wymianę autograf  Dawida Kubckiego. Zainteresowani - sceneninja@interia.pl

Wypchanych skrzynek!

7 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję!! ;)
    Też muszę ponownie napisać, koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje !
    Ja czekam na odpowiedź od nich mam nadzieję że dostane to o co prosiłem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję , świetna zdobycz !! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! http://autografki-ewki.blogspot.com Zapraszam do mnie i dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje :) dodasz do ulubionych? http://autografykim.blogspot.com/
    PS: U nas zrobione :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)