niedziela, 6 kwietnia 2014

Andreas Kofler



Wysłane: 11.02.14
Otrzymane: 18.02.14



Osobiście Wisła LGP 2013


Witajcie!
Kolejny nudny weekend - ani skoków, ani nic.. Teraz tylko odliczać dni do LGP :D
Autografy Ronana rozeszły się jak świeże bułeczki, aż w szoku jestem! :D Teraz czekam na poniedziałek, może coś nowego się pojawi, oby *.* No i jutro znów odwiedzę pocztę - panie już znają mnie na pamięć i pierwsze co podejdę do okienka - "dzień dobry, ile znaczków tym razem?" :D 

I jeszcze mam takie maleńkie pytanko..
Czy to co zaznaczyłam na czerwono (LINK) na kuponie to jest data ważności? xD..

Wypchnych skrzynek.. :D

8 komentarzy:

  1. Gratuluje :) tak,prawdopodobnie jest to data ważności kuponu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D
    O tak, odliczamy dni do LGP, zleci szybko, zobaczysz! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to data ważności ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !! :D jeżeli możesz to dodaj mojego bloga do obserwowanych wwwautografypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! :)
    Świetny autograf! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)