czwartek, 12 czerwca 2014

Marinus Kraus




Wysłane: 22.04.14
Otrzymane: 10.06.14

Witajcie! :) 

Dziś przedstawiam Wam autografy Marinusa Krausa. Szczególnie do gustu przypadła mi druga karta i muszę przyznać, że ma szczególnie ładne pismo. :D 

Marinus Kraus (ur. 13 lutego 1991 w Oberaudorfie) – niemiecki skoczek narciarski,mistrz olimpijski w drużynie z Soczi, zawodnik klubu WSV Oberaudorf.
(c) wikipedia

Teraz sprawy:
1. Pisał ktoś do Bułgarskiego Związku Narciarskiego, do Wagraf Teamu, do Polskiego Związku Biathlonu? Ile czekaliście na odpowiedź?
2. Autograf Kamila Stocha z serii olimpijskiej przeznaczam na wymianę. Jeśli ktoś chętny, zapraszam do zakładki wymiana i do napisania maila. 

Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek! :)


9 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje! :)
    Ja pisałam do Bułgarskiego Związku już 2 razu i póki co nie doczekałam się odpowiedzi a pisałam już dobrych parę miesięcy temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!, wysłałem do PZB i dostałem 2 autografy i jedną niepodpisaną kartę, czekałem ok 2 miesiące, a do Wagraf Teamu wysłałem także 2 miesiące temu, lecz na razie nie przysłali mi podpisów

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również bardzo podoba się pismo Marinusa :D
    Co do Wagrafu to ja równiez pisałam do nich list jakieś 4 miesiące temu i jak narazie odpowiedzi brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję super podpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Ja także czekałam 2 miesiące na odpowiedź z Polskiego Związku Biathlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) na odpowiedz od BZN czekalem ok 2 miesiecy a na odpowiedz od PZB ponad 3 miesiace, od Wagrafu do tej pory nie dostalem odpowiedzi a wyslalem prosbe chyba w Lutym lub Marcu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)