środa, 19 lutego 2014

Dawid Kubacki


Wysłane: 30.12.13
Otrzymane: 03.02.14



Otrzymane: 21.01.14 


Otrzymane: 21.01.14


Osobiście: Wisła LGP 2013

Cześć!

Nie wiem co się stało, że dzień po dniu dodaję notkę O.o ale korzystając z okazji, mam 4 pytania. :D
1.Ktoś z Was wysyłał prośbę do Norweskiego Związku Narciarskiego? Ile czekaliście na odpowiedź?
2.Ktoś może w swojej kolekcji autografów skoczków narciarskich posiada autografy Włochów? W Internecie tyle się naszukałam adresu, pisałam do WZN, ale niiiiiccc i się poddałam. :D
3.Z racji tego, że z konkursu nici, oddam w dobre ręce naklejki piłkarzy. :D mi są niepotrzebne, a szkoda mi wyrzucić. :D
4.Mam na wymianę autografy Maćka Kota i Stefana Huli, ktoś chętny? :D pewnie już każdy takie posiada, ale tak ooo przypominam :D

wypchanych ; ))))

EDIT:
Taki mały komunikat z mojej strony.
Dla fanów skoków narciarskich i nie tylko. Doszła do nas informacja, że zawodnik z Japonii, Taku Takeuchi jest bardzo poważnie chory. Chcąc pokazać, że w Polsce ma on też fanów itd, strona na fejsie zorganizowała akcję. 
https://www.facebook.com/331222590304771/photos/a.332281426865554.76433.331222590304771/595597767200584/?type=1&theater
Przeczytajcie i weźcie w niej udział! To tylko zdjęcie, bądź filmik, a ile może znaczyć. 
Sama jak o tym przeczytałam zrobiło mi się naprawdę bardzo przykro.. Taku jest naprawdę bardzo sympatycznym i uzdolnionym zawodnikiem. Eh..
Przekażcie dalej!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    autograf z Eve-nementu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do odpowiedzi od NZN to ja czekałem ok. 3,5 miesiąca :)

      Usuń
  2. Gratulacje :) Ja pisałem prośbę do NZN-u listowną i czekam na odpowiedź już 2 tydzień chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miesiąc temu, ponad, dlatego się pytam..

      Usuń
    2. Ja wysłałam tydzień temu, ale widzę, że jeszcze trochę poczekam. Wysłaliście IRC?

      Usuń
    3. Ja nie, bo czytałam, że do NZN nie trzeba

      Usuń
    4. Też IRC nie wysyłałem tak samo jak do AZN-u a odpowiedz przyszla no nic przy zbieraniu autografow cierpliwosc to podstawa. :D

      Usuń
  3. Gratulacje ! ;) Możesz wyłączyć weryfikację obrazkową ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wybierasz ustawienia -> posty i komentarze -> włącz weryfikację obrazkową -> nie

      Proszę :P

      Usuń
  5. Gratuluję! ;)

    Również wysłałam prośbę o autograf Dawida, mam nadzieję, że też mi się uda ;) Jutro wysyłam list do NZN-u, mam nadzieję, że nie wystawią na próbę mojej cierpliwości :D

    Pozdrawiam, Magda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Jasne, jak dostanę odpowiedź od NZN to napiszę do Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)