poniedziałek, 27 stycznia 2014

Grzegorz Miętus.




Wysłane: 13.01.14
Otrzymane: 27.01.14


Witajcie! :)
Soczi już się zbliża wielkimi krokami, nie mogę się doczekać. Chyba nie tylko ja. :)
Wszyscy pewnie już wiedzą, że Maciek Kot założył aska. Masakra. Tak też naczytałam się tego, jak Klimek przeżywa, że nie jedzie do Soczi, naprawdę bardzo mi go szkoda. Moim zdaniem mógł powalczyć o najwyższe lokaty tam..
Jak widać nie jestem najlepsza w pisaniu notek, miliony pomieszanych informacji :D
Dziś 27, czyli miły dzień dla mnie, otóż wracam ze szkoły, zaglądam do skrzynki a tam 2 listy do mnie. Dziś zaprezentuje jeden z nich. Jest to autograf od Grzegorza Miętusa, skoczka narciarskiego,młodszego brata Krzyśka Miętusa.
Bardzo miło z jego strony, ponieważ wysłał 2 karty, jeden z dedykacją, drugi nie.


Szybko dostałam odpowiedź, z czego bardzo się cieszę.:)

Wypchanych! :)

3 komentarze:

  1. Gratuluje ! również czekam na autografy od Miętusów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję autografu!
    Soczi oby było szczęśliwe dla Polaków i oby nic tam złego się nie stało!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)