czwartek, 16 stycznia 2014

Krzysztof Miętus


Wysłane: -
Otrzymane: Osobiście.

Witajcie!
Dziś 16 stycznia czyli tak długo wyczekiwany konkurs PŚ w Wiśle! Nie mogę się doczekać. Za dwa dni zaczyna się weekend w Zakopanem, aż chce się żyć. :D
Dopiero zaczynam swoją przygodę z autografami i nie mam za bardzo co wstawiać (jeśli chodzi o karty z podpisami), ale wysłałam ostatnio 22 prośby, więc myślę, że jeszcze trochę i jakieś cudeńko do mnie przyjdzie. 
Dziś mam dla Was autograf Krzysztofa Miętusa - polskiego skoczka narciarskiego. 



Adres łatwo znaleźć w Internecie. 
Pozdrawiam!


P.S. Zostawiajcie swoje blogi w komentarzach, chętnie dodam do ulubionych!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję autografu!
    Oglądałam dziś kwalifikacje :D
    Życzę szybkich odpowiedzi listownych!

    Zapraszam na bloga: http://photo-album-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Dodaję bloga do ulubionych :)
    http://auutografypauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) zapraszam www.grafki-aniula.blogspot.com :) nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) Zapraszam do mnie :) http://autografspotrowy.blogspot.com
    Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz od Was i odwiedziny :)
Jeśli masz jakieś pytanie odnoście adresu, autografu czy ogólnie pisz na e-mail, odpisuję na każdy jeszcze nawet tego samego dnia! :)